Salı

Friends



            İzlediğim ilk Friends bölümü Chandler' ın Monica' ya daha doğrusu Monica' nın Chandler' a evlenme teklif ettiği bölümdü. Ortadan dalınca hikayeye pek bir şey anlamamıştım haliylen.Monica ' ya direk hayran oldum ayrı konu. Daha sonraları, soğuk Eskişehir gecelerinde baştan başlayıp 8 sezon izlemiş bulundum. Efsanevi tembelliğim sayesinde son iki sezonu bu zamana kadar izlemedim. Şimdi ise dünya üzerinde izlemediğim son bir bölümü kaldı, az sonra da onu izleyeceğim. Yani siz bu satırları okurken (Emilio sözüm sana) dinlemediğim Chandler esprisi ya da görmediğim Joey şapşallığı kalmayacak. Çok hüzün verici olduğunu düşündüm.İzlerken daha da hüzünleneceğim kesin. İzlemesem mi acaba? Neyse ya bitsin bir daha baştan başlarım, nasıl olsa unutmuşumdur ilk sezonları. Gerçi farketmez unutmasam da tekrar tekrar izlerim... Hem daha izlenmeyi bekleyen 9 sezonluk Senfield var. Niye bu kadar açıklama yapıp hesap veriyorum onu da anlamış değilim. Son olarak Obama sözüm sana, dünya barışı filan hikaye sen bana Friends' in filminden haber ver. İkna et şunları da çeksinler filmi. Haydi canım...

2 yorum:

zechul dedi ki...

:)final hakkında ne düşünüyosun? mahvetti beni:) ki ben zaten bir iki bölüm öncesinden başlamıştım ağlamaya :) hayat boyu dönüp dönüp izlerim heralde.. Obama duymalı sesini filmi gelsin artık :) ya da diziye devam etsinler de hep izleyelim olmaz mı

Slartibartfast dedi ki...

finalde mahvolmayan insan evladı var mı acep (: gerçi ben yazın baluk la izlemiştim finali. benim son bölüm bi önceki oldu. olsun üstüne finali yine izledim (: zaten bir iki bölüm öncesinden başlıyorlar ağlatmaya..sağolsunlar..
finalde en çok joey e üzüldüm ben. yazık çocuk aç kaldı oralarda. chandlerla sarılınca da fena oldum(: her ne kadar rachel a gıcık olsam da onu da kapıda görününce sevinç doldum.. o da ross a olan sevgimden (: son olarak onlar hep çeksin bizler hep izleyelim mümkünse (: