Cuma

Elano


            Sen her gün sabahlara kadar otur, forumları takip et, duyum bekle, transferin açıklandığı gece erkenden yat. Sabah 7 civarı telefona gelen mesajla uyandım, bu saatte turkcell olmaz lütfen Burak olsun lütfen lütfen, derken açtım mesajı. Evet mesajın sahibi Burak' tı; çocuğu nasıl koyduğumuz içerikli mesajın ana fikri ise Elano idi.


            Sabahın yedisinde bir insan nasıl hoplar zıplar apartman sakinlerine ve karşı apartmana yeni taşınan üniversiteli kızlara göstermiş oldum. Nasıl zıplamam ki, Inamato' lardan Saido' lardan, Kewel' a Elano' ya. Açtım bilgisayarı hemen nur yüzlü Elano fotoğrafı karşılaştım resmi sitede.. Haldun yaptı yine yapacağını. Bu adam da dehşet bir ikna yeteneği var, hiç bir yerde hesap ödemiyordur kesin. Uzun pazarlıklarla bağlar herkesi. Kız arkadaşla felan başbaşa bırakılmaz neme lazım. Bu yıl ne şampiyonluk ne Avrupa' da başarı, şu efsane kadroyu sahada görmek yeter vallahi. Ah bir de stad bitse, alsak kombinemizi, hayat bayram olsa.

Not: Zabri frikikleri sırayla atma teklifi sunacakmış Elano' ya...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Kağıt üzerine kadro yerleştirmekten daha asil bir davranış yoktur şu dünyada, mutluyuz..