Pazartesi

Radiohead


            Ağustos ayı civarı Thom "bir daha da albüm beklemeyin bizden" tarzı açıklamalar yapmıştı. Şimdi ekşide rastgeldim, bu çocuklar yeni albüm için stüdyoya giriyorlarmış yine. Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim. Aslında Radiohead albüm yapıyor terbiyesizlik etmeyip sevinmek lazım, ama In Rainbows' dan sonra eski havam kalmadı. Öncesi ayrı bir konu ama In Rainbows' u sevmek için çok uğraştım, "süper albüm ulan" modunda takıldım ama dönüp dinleyemiyorum albümü, yıl olmuştur dinlemediğim. Thom coşarda yine manyak bir albüm yaparlar mı? Malasef sanmıyorum. Artık o hava pek kalmadı sanki. Yoksa yaparlar mı? Yine de bekleyeyim ben albümü ama çok heycanlanmam Thom ona göre. Ayrıca Twilight' a soundtrack yazmak ne alaka be adam?

Not: House' un yeni sezona girişi No Surprises' la yapması çok hoş olmuş.

Hiç yorum yok: