Pazartesi

V

V for victory

            Lost ile Prison' a veda edeli çok olmuş, diğer HIMYM ile House da yaz tatilinde olunca oh be çekip filmlerime girişmiştim. Daha sonra balukla muhabbet ederken Mac Gyver' ı tanımadığını söyledi çok ayıpladım. Mac Gyver, Alacakaranlık Kuşağı ve Ziyaretçiler Trt' nin bizim jenarasyonun normal bir çocukluk yaşamasına engel olan dizileri. Özellikle Ziyaretçiler. Dostane bir şekilde dünyaya gelen, ama asıl amaçları çok farklı olan, insan kılığına girmiş kertenkelevari yaratıklar. Her şeyi geçtim fare yemeleri hala midemi allak bullak etmektedir. Biraz bakınayım internetten de eski günleri yad edeyim dedim.

            Dizinin (ziyaretçiler) orjinal adı "V" imiş daha yeni öğrendim. 89 da yayınlanmış ki 85 ve üstü doğanların hatırlamaması artık normal karşıladım. Ve yeniden çekiliyomuş ki tam da bu noktada ben gaza geldim.

            Yapımcılığını zamanında yayınlanan, senarist grevi zamanı bok yoluna gitmiş olan 4400 (ki kendisi de süper diziydi) adlı dizinin senaristlerinden biri yapıyormuş. Burdan da ümitlenen ben sonra bir baktım ki dizi çekilmiş de trailerı yayınlanmış bile. Ana karakter olarak da Lost daki sarışın Julliet hatunu yer almakta, Ziyaretçilerin halkla ilişkiler müdürü olarak ise HIMYM daki crazy eyes hatunu yer alıyor. 4400' den tanıdığımız dedektif abimiz ise (adına bakmaya üşendim) bu sefer rahip olarak yer alıyor. Kesin direnişte önemli bir görev alır, rahiplik kisvesi altında dağıtır pis uzaylıları valla. Bsg gibi "V" de mini series olarak başlayacakmış sanırsam, eğer tutarsa devamı gelir tabi ki. Valla gençleri bilmem de bizim jenarasyon bir bakar en azından. Umarım Bsg gibi olurda çılgın ata ata izlerim.

Viva la resistance...

Hiç yorum yok: