Pazartesi

Sonunda



Temmuz sonunda gelmişti zaten ama ben anca oynamaya başladım. Çocukluğumun kahramanları geri döndüler.

Jim Raynor' a yıllar yaramış, karizmasına karizma katmış. Kerrigan' ı ise sadece bir sahnede görebildim, meraklar içinde bekliyorum karşılaşmayı. Oyuna gelirsek eğer ilk oyunun havasını korumayı başarmışlar, 2 boyutlu ilk Starcraft' ın hastası olarak 3 boyut olayından korkuyordum ama korkularım yersiz çıktı çok şükür. Tabi yıl olmuş 2010, 2 boyutlu strateji oyunu yapmak yürek ister. Oyun hakkında konuşmak için erken daha çok az görevi tamamladım. Ama şunu söyleyeyim oyuna katılan hafif rpg havası yaramış

Blizzard' ın pazarlama stratejisi sayesinde oyunu bitirmemiz 3 yılı bulacak, Terran görevlerini bitirince daha somut şeyler yazarım artık.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Foto gelmiş, hayırlı olsun. :)